استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

تيم فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل سايپا شکست خورد.


  تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 19 و 25 دقيقه در ورزشگاه انقلاب کرج و در حضور حدود 9 هزار و 200  تماشاگر به مصاف تيم سايپا رفت که  بازي با نتيجه يک بر صفر به سود سايپا به پايان رسيد.

روزبه شاه‌علي‌ دوست در دقيقه 30 با يک شوت از راه دور به زيبايي دروازه پرسپوليس را باز کرد و گل اول مسابقه را به ثمر رساند. اين اولين گلي بود که پرسپوليس در ليگ برتر سيزدهم دريافت کرد.

سيد مهدي سيدعلي داور مسابقه به روزبه‌ شاه‌علي‌دوست، محمدباقر صادقي و مقداد قباخلو از سايپا کارت زرد نشان داد.

اين اولين ميزباني سايپا در ورزشگاه انقلاب کرج از پرسپوليس بود و اين اولين ميزباني براي نارنجي‌پوشان خوش يمن بود. تمام رکوردهاي مثبت پرسپوليس در اين ديدار شکسته شد. سرخپوشان در اين بازي هم اولين باخت و هم اولين گل فصل خود را دشت کردند.

سرخپوشان در نيمه دوم حملات پراکنده‌ زيادي انجام داد که در يک صحنه توپ را به تير دروازه سايپا زد.

ترکيب سايپا:

محمد باقر صادقي، علي زينالي( از دقيقه 63 مقداد قباخلو)، حامد شيري،‌ سجاد مشکل‌پور، ابراهيم صادقي( از دقيقه 83 محسن ارزاني)، ابراهيم شکوري، مجيد ايوبي، بابک حاتمي، کاوه رضايي، روزبه شاه‌علي دوست و سجاد شهباز زاده( از دقيقه 92 مهدي جعفرپور)

سرمربي: انگين فيرات

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، محسن بنگر، جلال حسيني، حسين ماهيني، رضا حقيقي( از دقيقه 80 هادي نوروزي)، محمد نوري، پيام صادقيان، سيد مهدي سيد صالحي، ميثم حسيني( از دقيقه 71 حميدعلي‌ عسگر)، ميلاد غريبي( از دقيقه 46 محمد عباس‌زاده و قاسم دهنوي.

سرمربي: علي دايي

پزشکان بارسلونا دوري 4 تا 8 هفته‌اي مدافع آبي‌اناري‌ها از ميادين را به دليل مصدوميت زانو پيش‌بيني کردند.


رامون کوگات و ريکارد پرونا، پزشکان باشگاه بارسلونا روز گذشته در گفت‌و‌ گو با رسانه‌ها در خصوص آرتروسکوپي کارلس پويول صحبت و اعلام کردند بخشي از غضروف زانوي راست پويول از بين رفته است.

پزشکان بارسلونا در اين باره اظهار داشتند: مدت زمان دوري وي از ميادين مي‌تواند متغير باشد. مي‌تواند زماني بين 4 تا 8 هفته باشد؛ همه‌چيز به پويول بستگي دارد.

پرونا در خصوص بازگشت احتمالي پويول به ليگ قهرمانان اروپا گفت: ممکن است بتواند در اين مسابقات به ميدان برود. همه ما از اين بابت خوشحال خواهيم شد.

پزشکان بارسلونا اعلام کردند: پويول تصميم گرفت همان شب تحت عمل قرار بگيرد و ما پس از آرتروسکوپي متوجه شديم که بخشي از غضروف وي مفقود شده است.

کوگات تأکيد کرد: سن او يک عامل منفي در مسير بهبودي‌اش محسوب مي‌شود؛ اما اگر او از لحاظ ذهني قوي باشد، مي‌تواند به خوبي اين دوران را پشت سر بگذارد. او يک نابغه و يک الگو است.

وي ادامه داد: اگر فرد مسني دچار اين مشکل مي‌شد، بايد ماه‌ها براي برطرف شدن اين مسئله منتظر مي‌ماند، اما پويول بايد بين 4، 6 تا 8 هفته منتظر بماند؛ هرچند من معتقدم بايد زمان بيشتري استراحت کند. او مي‌تواند تا پايان فصل به آمادگي برسد، اما اين به شرايط زانويش بستگي دارد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان